29/5/08

Μια . . . φανταστική ιστορία .

Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένας στάσιμος αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας που έψαχνε απεγνωσμένα ένα τρόπο να προαχθεί .

Το έψαξε από δω το έψαξε από εκεί είδε , έμαθε και τελικά αποφάσισε πως για την πολυπόθητη προαγωγή χρειάζεται μια προσωπική επιτυχία . Μια υπόθεση που θα έκανε ντόρο στα media και θα τον έβγαζε ήρωα .

"Τι πιο εύκολο" σκέφτηκε . Άρχισε λοιπόν την έρευνα . . . Ψάξε ψάξε κατέληξε σε μια υπόθεση "τρανταχτή" . Αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα , δικογραφία που να στηρίζεται στο Ελληνικό Δικαστήριο δεν μπορούσε να στοιχειοθετήσει με τα ως τότε στοιχεία .

"Δε γαμιέται" λέει , "εγώ το ντόρο μου θα το κάνω και την προαγωγούλα μου την έχω στο τσεπάκι" . Κι οι άλλοι , οι κατηγορούμενοι , "στα παπάρια μου , εγώ την προαγωγούλα μου θα την πάρω" επανέλαβε στο μυαλό (?) του .

The End

Δεν υπάρχουν σχόλια: