7/5/08

Κρατισμός - Ελεύθερη Αγορά . Ποιος υπερισχύει ? ?

Παρατηρείτε μεταβολή πολιτικής τακτικής παγκοσμίως ? ? ?

Εγώ πιστεύω πως ναι .
Βλέπω κράτη ακραία νεοφιλελεύθερα να αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό πλέον την δύναμη της ελεύθερης αγοράς .
Το βλέπω μέχρι και στον εαυτό μου . . .
Είμαι μπερδεμένος πλέον . Ενώ δεν ήμουν . Πάντα πίστευα πως για να περάσουμε σε νέο κοινωνικό σύστημα θα πρέπει να ωριμάσει το προηγούμενο από "φυσικά αίτια" χωρίς βίαιες παρεμβάσεις . Ακόμα το πιστεύω αλλά οι εξελίξεις μου άλλαξαν το μελλοντικό μου (500ετίας) σενάριο .

Παράδειγμα της αμηχανίας μου ο ΟΤΕ . Είμαι υπέρ της ιδιωτικοποίησής του . Γιατί έτσι πρέπει να γίνει για το καλό του ελληνικού καπιταλισμού !!!! Ποιός τα λέει αυτά ? Εγώ . Ο γραφικός ουμανιστής αριστερών προδιαγραφών (δε λέω αριστερός απλά γιατί πλέον δε νιώθω έτσι) .

Πάντα πίστευα πως για να περάσουμε σε μαρξιστικού τύπου κοινωνικές δομές πρέπει να τελειοποιήσουμε τον καπιταλισμό (το λέει ο ήρωάς μου Ραφαηλίδης) . Αλλά ο δρόμος τελειοποίησης αλλάζει καθημερινά .

Βλέπω κράτη ακραία παρεμβατικά σαν την Ελλάδα να κινούνται σε νεοφιλελεύθερα μονοπάτια κι έρχεται η Αγγλία και μου κρατικοποιεί τράπεζα που δεν μπορεί να ελέγξει τα χρέη της (ότι έκανε ο Παπανδρέου το 80) . Η Αγγλία !!!!!! Μα θα τρελαθούμε εντελώς ?

Δεν ξέρω τι να πω πια . Και το χειρότερο είναι ότι δεν ξέρω τι να επιλέξω .
Κρατισμό ή νεοφιλελευθερισμό ?

Σίγουρα ο σωστός συνδυασμός των δυο είναι το ζητούμενο αλλά πλέον χάνεται η μπάλα όσων αφορά τους πολίτες . Οι οποίοι ψηφίζουν και επιλέγουν ανάμεσα σε κάτι που περιπλέκεται επικίνδυνα . . . Και αφήνεται στους πολιτικούς μας . . . Επικίνδυνα πράγματα .

Δεν υπάρχουν σχόλια: