20/5/08

Οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών πάρκινγκ να βάζουν τα αυτοκίνητά τους στα πάρκινγκ τους .

Εδώ και μέρες ήθελα να γράψω κάτι σχετικό γιατί η κατάσταση στην Ελλάδα με τον "Έλληνα τον αυτοκίνητο" έχει φτάσει στο απροχώρητο .

Είμαστε που είμαστε βλαχοκαβαλάρηδες με τις κούρσες μας τις ατελείωτες δεν μπορούμε τουλάχιστον να οργανωθούμε λιγάκι ως προς τα αυτονόητα ? ?

Παρατηρώ πολύ συχνά οδηγοί που έχουν ιδιωτικά πάρκινγκ (τουλάχιστον στη γειτονιά μου) να μην παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στον αγορασμένο γι αυτό το σκοπό χώρο και να τα παρκάρουν στους δρόμους .

Μα τώρα είναι δυνατόν ? Ρε άνθρωπε τι το αγόρασες το πάρκινγκ ? Δεν ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα χώρου ? Δε καταλαβαίνεις ότι κάποιος άλλος θα ψάχνει μισή και παραπάνω ώρα να παρκάρει γιατί εσύ ήθελες να κάνεις το τζόβενο στη κουλουρτζού απέναντι ?

Στην Ευρώπη υπάρχει ένα κίνημα αυτο-οργάνωσης όσον αφορά τα ιδιωτικά πάρκινγκ . Φτιάξανε ένα site και απλά εγώ ας πούμε που έχω ένα πάρκινγκ και δεν το χρησιμοποιώ ώρες γραφείου (λόγω δουλειάς) το δηλώνω και το παραχωρώ γι αυτές τις ώρες σε κάποιον που ίσως να δουλεύει στη περιοχή τη δικιά μου (όχι απαραίτητα τζάμπα) .

Τόσο απλά .

Οι άνθρωποι όμως εκεί στα ξένα (οι ξυπόλητοι , οι βάρβαροι , οι απολίτιστοι) έχουν έντονο το συναίσθημα της αλληλεγγύης . Εμείς εδώ , άμα πεις στον τυπικό Έλληνα να δώσει για κάποιες ώρες το πάρκινγκ του , που δεν χρησιμοποιεί , θα γελάσει και θα σου πει κι ευχαριστώ για το ανέκδοτο που του πες .

Αυτοί οι γραφικοί είμαστε όσο κι αν θέλουν κάποιοι να μας παρουσιάζουν σαν τον περιούσιο λαό .

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.parkaro.gr/

Ανώνυμος είπε...

Σε κάποιες πολιτισμένες χώρες του κόσμου και σε κάποιες που έχουν μεγάλο συγκοινωνιακό πρόβλημα, όπως η Ιαπωνία, οι νομοθέτες έχουν προβλέψει το ακόλουθο.

Όταν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο πρέπει να τους προσκομίσεις 2 συμβόλαια μακροχρόνιας ενοικίασης ή αγοράς θέσεων στάθμευσης .

Μια στο σπίτι σου ή κοντα σε αυτό και μια κοντα στην εργασία σου .
Σε αντίθετη περίπτωση δεν σου δίνουν άδεια κυκλοφορίας στο αυτοκίνητο…

undercover gpr είπε...

Το γνωρίζω το parkaro.gr .

Γι αυτό έγραψα αυτό το άρθρο .

Μπας και ευαισθητοποιηθεί κανείς και λειτουργήσει αυτό το site γιατί μέχρι τώρα δεν έχει πάρει κανείς μπροστά . . .

Ανώνυμος είπε...

φίλε μου έχεις δίκιο στην αναφορά που κάνεις για αυτούς που έχουνε ιδιωτικά πάρκιγνκ... αλλά διάβασε και παρακάτω την ιστορία μου.
Πάρκαρα το δεύτερο αυτοκίνητο μου στην άσφαλτο κλείνοντας την πρόσβαση στο ιδιωτικό μου πάρκινγκ με σκοπό να μην δεσμεύσω και άλλη θέση πάρκινγκ και το επόμενο πρωί με γράψανε επειδή έκλεινα την θέση στάθμευσης. Πήρα τα χαρτιά του δήμου που αναφέρεται οτι νομότυπα έχω θεση στάθμευσης και μαζι με την κλήση πήγα στην τροχαία.
Το αποτέλεσμα ήτανε ότι δεν μου σβήσανε την κληση ισχυριζόμενοι ότι δεν ξερω λεει αν είχες μέσα παρκαρισμένο όχημα ή εαν το χρησιμοποιείς σαν αποθήκη.... άκουσον άκουσον δικαιοσύνη
Συνεπώς και εγώ δεσμεύω επιπλέον θέση βγάζοντας και βάζοντας το αυτοκίνητο που δεν κινώ.

Με εκτίμηση