28/5/08

Που είναι ο ΓΑΠ και ο Τσίπρας για τον Βγενόπουλο ΟΕΟ ??

Εγώ ρε παιδιά πάντως τον βρήκα τον Βγενόπουλο άκρως λογικό .

Θα μείνει στην ιστορία το "εγώ είμαι υπηρέτης των μετόχων της MIG αλλά οι πολιτικοί είναι υπηρέτες των πολιτών άρα και δικοί μου".

Κι εγώ στη θέση του τα ίδια θα έλεγα .

Δεν είναι καμία παναγία ο Βγενόπουλος . Το να σε επιλέξει το Ντουμπάι να διαχειριστείς τα 5 δις του δεν είναι απλά και μόνο λόγω ικανότητας . Σίγουρα έχει ... άλλα χαρίσματα . Ξέρει όμως να χειρίζεται τα ΜΜΕ με μαεστρία . Αυτά που είπε είναι και λογικά και τα επικροτεί η πλειοψηφία (θεωρώ) .

Το θέμα μας όμως δεν πρέπει να είναι ο Βγενόπουλος αλλά αυτοί οι άχρηστοι που θέλανε να τον ανακρίνουν και τελικά το μόνο που κατάφεραν είναι να ξεσκεπάσουν την αγνωμοσύνη , την ηλιθιότητα και το μικρό τους επίπεδο .

Αν δείτε τα ρεπορτάζ σε όλα τα μέσα βγήκε νικητής αυτός ο τύπος . Και πως να μην έβγαινε ?
Αφού όλοι τους εκεί μέσα είναι άσχετοι . Μόνο με τους αγρότες και τους ανειδίκευτους ξέρουν να αντιπαρατίθενται . Με διαβασμένους και μορφωμένους επιχειρηματίες κάθονται όλοι οκλαδόν και χτυπάνε παλαμάκια .

Που ήταν ο Παπανδρέου να τον κωλλήσει στο τοίχο για τα περί απιστίας ?
Ο Τσίπρας (ή τέλως πάντων ο ΣΥΡΙΖΑ) που ήταν να τον εγκαλέσουν με τα στοιχεία που μάζεψαν για τα περί κλοπής ?

ΤΙΠΟΤΑ

Το μόνο που ξέρουν όλοι αυτοί οι γελοίοι είναι να γαβγίζουν .
Όταν όμως δεν τους δώσουμε εμείς το κοκκαλάκι της ψήφου μας θα μείνουν να γλείφονται μεταξύ τους μπας και βρουν κανένα Βγενόπουλο να τους χορηγήσει την επόμενη προεκλογική περίοδο .

Σιχαμένα αποβράσματα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: