8/5/08

Περι ΚΚΕ και αλλαγών

Από χθεσινό διάλογο πολιτών (σ ' ένα μπαρ) :

-Τα μάθατε για τις αλλαγές στο ΚΚΕ ?

-Ναι , άλλο και πάλι τούτο .

-Εμένα μου φάνηκε φασιστικό .

-Όπα κάτσε ρε φίλε αναβάθμιση είναι ουσιαστικά για αυτούς που διώξανε .

-Μα τι με νοιάζει εμένα αν είναι αναβάθμιση . Οι πολίτες αυτούς δεν ψήφισαν ? Αυτούς δεν σημαίνει ότι θέλουν να τους αντιπροσωπεύουν ?

-Ναι μα το ΚΚΕ δεν είναι συμβατικό κόμμα . Πάνω απ ' όλους είναι το κόμμα και οι θέσεις δεν εκπορεύονται από άτομα αλλά από συλλογικά όργανα .

Σχόλιο greekpoliticalreview : Κι εμένα μου φάνηκε λίγο σταλινικό το όλο consept που έγινε στο ΚΚΕ αλλά από την άλλη όντως το ΚΚΕ είναι ένα κόμμα που σέβεται τα όργανά του . Οι πολίτες όμως φίλτατη Αλέκα δεν είναι μέλη του ΚΚΕ . Αυτοί που ψήφισαν κάποια πρόσωπα έχουν την ελάχιστη απαίτηση να τους αντιπροσωπεύσουν αυτοί που ψήφισαν .

Δεν υπάρχουν σχόλια: