11/5/08

Ελλάδα η χώρα του μετριου της ημιμάθειας και του δήθεν .

Καταγγέλω όλα τα βλαμμένα 25άρικα (σαν κι εμένα) ανθρωπόμορφα κουτάβια που φορώντας τα νέα μοδάτα επαναστατικά τους ρούχα αισθάνονται ότι έγιναν διανοητές της κοινωνίας επαναστάτες δίχως ίχνος γνώσης πέρα από το υπερεξειδικευμένο τους πτυχίο . Η νέα μόδα του Ροκ και του επαναστατικού στυλ Μάης 68΄ντυσίματος μ έχει φέρει στο αμήν .

Οι Έλληνες νέοι βρίσκονται σε περίοδο επαναπροσδιορισμού των προτεραιοτήτων τους .
Η γενιά μου , η γενιά των 25άρηδων εγκλωβισμένη στα προβλήματα το μόνο που κάνει είναι να επιβιώνει . Δε φταίει η κοινωνία . Το μυαλό τους το κλούβιο φταίει . Η προχειρότητα κι η ελαφρότητα είναι το χαρακτηριστικό μας ως γενιά .

Το έβλεπα να έρχεται καιρό τώρα αλλά τώρα που εδραιώθηκε νιώθω κάπως περίεργα .
Δε μπορώ ρε πούστη μου να βγαίνω για ποτό να βλέπω τόσους ανθρώπους να μοιάζουν με κολεκτίβα στο αμφιθέατρο και μόλις πλησιάζω ν ακούω για την Καλομοίρα . Τρελαίνομαι !

Παλιότερα τουλάχιστον μπορούσες να διακρίνεις την ποιοτική διαφορά ανάμεσα στους ανθρώπους ακόμα κι από την εμφάνιση . Τώρα είναι όλοι ίδιοι . Όλοι μοιάζουν με φιλόσοφους που όταν τους πλησιάσεις καταλαβαίνεις γιατί ο Νίτσε σιχαινόταν όλο το κόσμο .

Αυστηρός θα μου πει η μάνα μου . Εκτός πραγματικότητας οι φίλοι μου . Ψώνιο αυτοί που δε με ξέρουν .

Κι όμως έτσι είναι τα πράγματα . Αυτή είναι η αλήθεια . Το επίπεδο είναι ιδιαίτερα χαμηλό κι εμείς περί Βάλνερ , Τόκο και Μενεγάκη ασχολούμαστε .

Ένα παράδειγμα είναι η επιρροή που τους ασκεί ο Λάκης Λαζόπουλος . Βλέπουν τα ζαβά κάθε τρίτη το Λάκη μαθαίνουν μια ελαφράς μορφής κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα και μετά μου βγαίνουν και μου το παίζουν κοινωνιολόγοι με λύση στο κάθε πρόβλημα έτοιμη αλλά δίχως ίχνος ενδιαφέροντος για τον συνάνθρωπο ή τη κοινωνία (η πάρτη τους και μόνο) . Είναι μαθημένα από τους γονείς τους να δείχνουν ενδιαφέρον . . . αλλά μόνο να δείχνουν . . .

Βαρέθηκα να ακούω βλακείες . Βαρέθηκα να μιλάω ρηχά . Βαρέθηκα αυτό που θέλουν όλοι να γίνουν . Εξουσιαστές του ίδιου τους του εαυτού και τίποτα άλλο .

Δεν υπάρχουν σχόλια: