14/4/08

Από τον : kameleon-nest.blogspot.com . Το press βέβαια σσσσσσ σιωπή θα ξυπνήσει το μωρό !

...κατοχυρώνοντας 42 usernames/domain-names!!!

Με την ελεύθερη δημοσιογραφία δεν έχω τίποτα. Όταν ωστόσο - στην τελευταία μου επίσκεψη στο press-gr - αποφάσισα, λόγω περιέργειας να δω ΤΙ γράφουν οι μυστηριώδεις συντάκτες η έκπληξή μου ήταν μεγάλη...
Ναι, μιλάω για την σελίδα, το προφίλ, πόυ συνήθως φιλοξενεί πληροφορίες για τον συντάκτη ενός blog καθώς και άλλα blogs στα οποία εκείνος συμμετέχει. Ε, λοιπόν, οι συντάκτες του press-gr κατά τα φαινόμενα, είναι συντάκτες σε 42 άλλα blogs!!!
Η πρώτη εντύπωση: "Μπράβο συγγραφικός οίστρος!"
Η δεύτερη : Δεν ρίχνω μια ματιά σε κάποιο από τα 42 blogs να δω τι πραγματεύονται;
Η τρίτη : Α-Η-Δ-Ι-Α!!!
Οι κύριοι από το PRESS-GR έχουν κατοχυρώσει 42 , λοιπόν, εικονικά blogs (με ανύπαρκτα posts) που στο όνομά τους περιέχουν κάποια από τις λέξεις "press", "gr" και διάφορα παράγωγά τους.
Στόχος?
1) Κάθε λάθος πληκτρολόγηση του ονόματος στέλνει link στο press-gr.blogspot.com
2) Αποκλείουν οποιονδήποτε θέλει να χρησιμοποιήσει ένα παρεμφερές όνομα...
Του λόγου μου το αληθές... (Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να καταλάβετε τι εννοώ...)

Τι να πω; Δεν τους πέρασε καν από το μυαλό να κρύψουν λιγάκι την μεγαλειώδη πλαστοπροσωπία τους σβήνοντας τα υπόλοιπα fake-blogs? Πάντως, ποτέ δεν έχω δει ο "ελεύθερος λόγος¨ να διεκδικεί το μονοπώλιό του με τόση εμμονή! Τα συμπεράσματα δικά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: