15/4/08

Δημοκρατικός διάλογος μεταξύ Τριανταφυλόπουλου - Φιλιππάκη


Γ.Φ : "έλα βρε μάκη μου τώρα αφού εσύ δε βγαίνεις στο δρόμο να κάνεις ρεπορτάζ" .

Μ.Τ : "Τιιιιιι???? Εγώ δε βγαίνω με το μικρόφωνο έξω για ρεπορτάζ ?? Μα τι είναι αυτά που λες μπροστά στο κόσμο ? Εγώ βγαίνω (απ το γκαράζ με τη Cayenne ) και κάνω ρεπορτάζ και ο κόσμος το ξέρει "

Γ.Φ : " Μα εσύ πια δε βγαίνεις για ρεπορτάζ κάνεις αλλιώς ρεπορτάζ εσύ (ο φτασμένος εννοούσε ο άλλος ο στόκος , ξέρετε τώρα τηλεφωνάκι στον αρχηγό , στο βουλευτή , στον αρχισυνδικαλιστή και τέτοια ) ."

Μ.Τ : "Τιιιιιι???? Εεεεεεγώώώώώώ ? Σε μένα τα λες αυτά προβοκάτορα(???) που τα είδες
αυτά ? "

Γ.Φ: "Αφού εσύ θα φύγεις τώρα από εδώ με τρεις σωματοφύλακες (ενώ εγώ με το ΚΙΑ μου) τι συγκρίνεις τώρα ? "
Και ποιός είδε το Μάκη και δε τον φοβήθηκε ! ! !

Μ.Τ : " Προβοκάτορα , ψεύτη , απατεώνα θα σε βρώ και θα σε (?) θα σε λιώσω πήγε να πει αλλά το κοντρόλαρε (!) θα σε θα σε θα σε και θα σου και θα σου ."

Και άλλα τέτοια γραφικά .

Σχόλιο greekpoliticalreview : Πραγματικά εγώ εκείνη την ώρα σχιάχτηκα λίγο !

Με αυτό τι φοβερό λούκ (καρό πουκάμισο και σακάκι Ταμτάκου) ο ΜΕΓΑΛΟΣ δημοσιογράφος και υπερασπιστής (Ρομπεν των Χαζών) άλλαξε και από ήπιος και φιλικός (μπλιαξ) έγινε ο Χούλκ για να προστατέψει την δημοσιογραφική του τιμή (ποιά?) .

(η αλήθεια είναι πάντως ότι αυτά που έβγαλε εμένα με έκαναν να θέλω να μπώ μέσα και να τον σαπίσω εκείνο το βλάκα από τη Κοζάνη τον αστυνομικό διευθηντή .

Μπράβο στην ομάδα του που κάνει όλη τη δουλειά .Αν είναι όλα αλήθεια βέβαια γιατί με το Μάκη Τ. , όπως τον αποκαλεί το αγαπημένο του τροκτικό , ποτέ δε ξέρεις )

Δεν υπάρχουν σχόλια: