18/2/09

Τουρλού τουρλού

-
Έκατσα προχθές και είδα μέρος της εκπομπής του ΣΚΑΙ για τους 100 μεγαλύτερους Έλληνες . Και φυσικά φρίκαρα ! Είμαστε τόσο ανιστόρητος και αμόρφωτος λαός που ψηφίζουμε στους 100 μεγαλύτερους Έλληνες τον γερμανό Όθωνα , τους βυζαντινούς Αυτοκράτορες και τον ..δικτάτορα Παπαδόπουλο (!) . Ένα μεγάλο μπράβο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα που διαμορφώνει τόσο μεγαλόψυχο λαό .

Επίθεση στην "ελευθερία του Τύπου" και την "δημοκρατία" βάφτισαν οι τηλεμαϊντανοί την επίθεση στο Alter . Χαχαχαχα ! Πρώτη φορά που συμφωνώ με ενέργειες παρακρατικών . Συμβολική ήταν η επίθεση (αν ήθελαν να σκοτώσουν μπορούσαν όπως φάνηκε από το βίντεο) και από συμβολικής άποψης τα μέσα του Κουρή είναι το αρχισύμβολο της διαπλοκής . Βέβαια θα μου πεις είναι δυνατόν παρακρατικοί να θέλουν να τραυματίσουν την ναυαρχίδα της προπαγάνδας τους ? Όχι βέβαια προβοκατόρικη ενέργεια ήταν αλλά για σκέψου να μην λεγόταν "Σέχτα" αλλά Ντουρούτι αυτός που το έκανε...

Πολιτικά speaking σκέφτομαι να αποσυρθώ . Δεν αντέχω άλλο τέτοιας ποιότητας ηθοποιών . Και παλιότερα θέατρο έπαιζαν αλλά ρε παιδάκι μου το script ήταν πολιτικό και ποικιλόμορφο . Τώρα πια υπάρχει ένα non-paper που λένε όλοι σαν παπαγαλάκια με έτοιμα επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα τα οποία οι οι περισσότεροι (μη σου πω και όλοι) δεν ξέρουν καν τι σημαίνουν .

Δεν α-ντέ-χω !

Διαβάζω για γνωστά πρόσωπα που θα μπουν στα ψηφοδέλτια των κομμάτων . Κανονίστε Νεοέλληνες να ξαναφέρουμε για βουλευτές τη μισή μεσημεριανή ζώνη .

Το δηλώνω θα μεταναστεύσω .
-

10 σχόλια:

Greek Rider είπε...

Σίγουρα όλες οι επιθέσεις που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή αθώων είναι καταδικαστέες.

Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να σταματήσει η πριμοδότηση των τηλεσκουπιδιών από το κράτος.

undercover gpr είπε...

Προσωπικά δεν είδα κίνδυνο απώλειας ζωής αθώου . Αναμφισβήτητα κάθε βίαιη επίθεση κατά ζωντανού οργανισμού είναι για αγράμματους και καταδικάζεται από όλους (μαϊντανούς και σοβαρούς) , αλλά πραγματικά φίλε rider πες μου με το χέρι στη καρδιά αν αυτός που το έκανε ονομαζόταν Ντουρούτι δεν θα το υποστήριζες ? Απλά στο Ελλαδιστάν ούτε σοβαρούς μαχητές έχουμε ούτε σοβαρούς παρακρατικούς . Τουλάχιστον στην Τουρκία υπερασπίζονται τα εθνικά τους συμφέροντα εδώ ούτε αυτό δεν είναι ικανοί να κάνουν .

Ανώνυμος είπε...

as metanasteusoume oloi!!mallon einai i moni lisi!!

undercover gpr είπε...

Μακάρι να μπορούσα , πάντως στα 50 μου πάντως εγώ θα πάω στη Κεφαλλονιά θα φυτεύω αγκινάρες θα ψαρεύω τσιπούρες και δεν θα ασχοληθώ ποτέ ξανά με την γαμημένη την ελληνική πραγματικότητα (αποκλειστικά και μόνο με την Κεφαλλονίτικη!!!Τρελό γέλιο) .

Ανώνυμε ψήνεσαι ?

Ανώνυμος είπε...

tsipoures kai agkinares??????psinomai leei.....psinomai trela....gamato...!!mexri ta 50 ti kanoume omos?????

undercover gpr είπε...

Υπομονή φίλε μου κι ασκήσεις ηρεμίας !

χαχαχαχαχαχα

geokalp είπε...

ωραίος ο κεφαλονίτης!
από πιο μέρος;
ρωτάω καθώς έχω κι εγώ καταγωγή από τη μάνα μου!
και που ξέρεις, μπορεί να πάμε μαζί!!!

undercover gpr είπε...

Εμ φίλε geokalp έτσι εξηγείται η έφεσή σου στα οικονομικά (χεχεχε)!!

Εγώ είμαι λίγο πολύ και από Αργοστόλι και από Ληξούρι . Αλλά καλοκαίρια όταν πηγαίνω μένω σ' ένα χωριό λίγο έξω από το Αργοστόλι την εξωτική Λακήθρα !

gnik είπε...

Για αυτό εγώ που πέρασα τα πενήντα το έχω ρίξει στην τσιπούρα.
Εξωτική Λακήθρα:(((
Να λέγαμε στο Φισκάρδο.. εντάξει.
Και η Κεφαλονιά είναι μεγάλη....πιο μακριά...στα νησάκια απέναντι:)))

undercover gpr είπε...

Το Φισκάρδο (η Άσσος δίπλα είναι μακράν ομορφότερη) είναι για επισκέψεις δεν είναι για χόρταση (το πολύ το κυρ ελέησον το βαριέται κι ο παπάς) και ποτέ στην κυρά Τασία την διάσημη .. δαγκώνει !!

Ποια είναι τα νησάκια απέναντι όμως ? Όποια κι αν είναι πάντως τις ίδιες τσιπούρες θα τρώμε !! χεχεχε